top of page
Image by CardMapr

שופיפיי משאירה לאיביי אבק

רבות דובר על העובדה ש-Shopify היא אחת מפלטפורמות האיקומרס המובילות בעולם ואולי בין היחידות שמסוגלות להציב אתגר אמיתי לאמזון.

לאחר פרסום תוצאות הרבעון השני, ההערכות האלו מקבלות תוקף.

מחזור המכירות של שופיפיי ברבעון השני עמד על 30.1 מיליארד דולר לעומת 27.1 מיליארד דולר של eBay.

לראשונה אי פעם מציגה שופיפיי כמות עסקאות ומחזור מכירות גדול יותר מאיביי ולמרות שהיא אינה מרקטפלייס קלאסי כמו איביי ואמזון, הם עדיין מתחרות על אותם הלקוחות.

בעקבות נגיף הקורונה, כלל חברות האיקומרס מציגות גידול מרשים בהכנסות, איביי דיווחה על גידול של 26% ברבעון השני – שמהווה את קצב הצמיחה הרבעוני הגבוה ביותר שלה מזה 15 שנה.

ובאותה הנשימה, דיווחה שופיפיי על גידול של לא פחות מ-119% באותו הרבעון שמהווה את קצב הצמיחה הרבעוני הגדול ביותר מאז יצאו להנפקה ב-2015.


חשוב לציין שלפני תחילת מגפת הקורונה, לאחר פרסום הדוחות השנתיים המרשימים של שופיפיי, היא הגדירה כמטרה לעקוף את איביי בשנת 2021, ככל הנראה התחזיות האלו צפויות להשתנות ממש בקרוב.

הנתונים של שופיפיי מרשימים במיוחד כיוון שבעידן שבו רוב הצרכנים בארה"ב מתחילים את מסע הקניות שלהם באמזון, מה שמרמז שכמעט לשום מודל מכירה אחר לא קיים סיכוי, התנועה שמזרימות מעל מיליון חנויות עצמאיות מפרסום בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם וכו' מצליחה למצוא את קהל היעד הנכון.

שילוב הטכנולוגיה וקלות השימוש מייצרות את אחוזי ההמרה הרצויים והגדילה האקספוננציאלית.



bottom of page